HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

kétnaponta 8 mg

2010.02.05. 09:04 Leith blogja

 

2010-02-05
Remek nap volt a tegnapi!!!!! Az első nap, amikor nem kellett Medrol-t bevennem. Persze ez nem állandó, csak épp tegnap volt ilyen, meg holnap lesz…. Szóval most már ott tartok, hogy minden másnap kell csak bevennem. A fórum nagyon jó, sikerült kibillenteniük az ott lévőknek a melankóliámból. Külön köszi nekik! Vannak olyan dolgok, amiről a legjobb barátnőddel, egyetlen szerelmeddel sem jó beszélni, mert fogalmuk sincs róla, hogy mi játszódik le valakiben, ha ezekkel a dolgokkal kell élnie, és csak idegesítenek, ahelyett, hogy támaszt nyújtanának. Erről nem tehetnek, de ez így van. Aztán vannak még azok a „kedves" emberek, akikkel valami kapcsolatod van, pl. kollégák, stb…. A keresetlen, hülye megjegyzéseik, amikkel valószínűleg csak segíteni akarnak, igazán irritáló. Pl.: nem is hullik a hajad…, szerintem hordjál parókát…, nem baj, hogy megdagadt az arcod, úgyis mindig olyan csontos volt, most legalább kedvesnek látszol…. Szóval egyszer csak telítődtem, és éppen világutálatom volt, amikor természetesen maradt a fórum, ahol megértő, támogató, biztató, de ugyanakkor őszinte tanácsokat kaptam. Egyébként elképzelhető, hogy csökkent valamelyest az arcom mérete, tehát ez már jó. A hajam nem csak nekem hullik, hanem mindenkinek, csak eltérő mértékben, ebből következik, hogy nincs más bajom, és ki is fog nőni. Most már nagyon visszaszámolok. Elvileg abbahagyom a gyógyszert február 24-től. Nem, ez marhaság, nem elég pozitív hozzáállás. Tehát újra: ABBAHAGYOM A GYÓGYSZERT FEBRUÁR 24_TL!!!!!!!!!!!!!
És utána várok két hónapot, akkor végre el kezd nőni a hajam. Ha szerencsém van, akkor már a ballagásra lehet, hogy kendő és sapka nélkül megyek. Ha nem, akkor tuti, hogy nyáron már normális fejem lesz. Van egy heti jegyem egy zenei fesztiválra. Eddig csak úgy „kopaszon” lebegett a szemem előtt a rendezvény, most már tudom, hogy addigra minden oké lesz. NYÁRON MÁR VÉGRE ÖNMAGAM LESZEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Az arcommal, a hajammal, a bőrömmel, az egész-egész életemmel!!!!!!! (Nem lesz székrekedés, menstruációs zavar, hüvelygomba, izületi fájdalom sem.)
 És már nézegetem, hogy milyen hajakat fogok hordani!!!!! Eddig is rövid volt, folyamatosan változó, elég egyedi, most miért ne lehetne egészen rövid?
Szóval most már csak tervezek, és előre nézek. Nemsokára itt a szülinapom. még nem lesz addigra minden oké velem, de legalább élek, jól érzem magam, ugyanúgy élem az életem, mint azelőtt fizikailag, csak érzelmileg változtam.  Érdekes, tavaly a szülinapomkor még teljesen egészséges voltam (legalább is úgy éreztem), de gondjaim voltak. Fáradt voltam a tanulás miatt, a sok munka miatt, csináltam a gyakorlatot a főiskolán, készültem az államvizsgára, kiborítottak a szüleim, menekültem otthonról, a munkahelyemről…. Most, bár ugyanúgy nem érzem magam betegnek, megtanultam szeretni magam, megoldani a problémáimat, és most minden nagyon más. Most mindenhol jó. Most már csak a tükörrel kellene barátságot kötnöm, de az is meg lesz hamarosan…. J
Szóval éljen a kétnaponta 8 mg Medrol!!!!!! És február 24-én VÉGE!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr501730995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása