HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

Kail

2010.03.24. 07:12 Leith blogja

Az elmúlt időszak kissé zsúfolt volt. Munka, tanulás, és ez mellett kevés idő jutott arra, hogy magammal is foglalkozzak. Nem sikerült még mindig a nyelvvizsgám. Meghalt a kis házi kedvencünk, és nagyon megviselt a dolog. Részben magamat is hibáztattam. Most van egy új kis jövevény, Kail, aki nagyon édes. Arcsi helyét nem töltheti be, de ugyanolyan fontos lehet. Mindenestre minden elkövet, hogy imádjuk.  

Az arcom szerintem még kisebb, bár még mindig mondják rég nem látott ismerősök: „De jól nézel ki, híztál egy kicsit?” A hajam most k.b egy cm-re le lett vágva, nagyjából mindenhol van hajam, csak nagyon ritka, de frissen mosva egész hordható. Dolgozni még nem mertem így elmenni, majd talán megerősödik kicsit, akkor igen. Április 7-én kell visszamennem az orvoshoz. Most csak azt kellene kiverni a fejemből, hogy ne parázzak állandóan attól, hogy visszaesek, és újra kell Medrol-t szednem. Gyakran tapizom a nyakamat, hogy nincs-e új nyirokcsomó, meg állandóan nagy levegőket veszek és futva közlekedek a lépcsőn, hogy elég-e a levegőm. Úgy néz ki, hogy több koncert is várható a zenekarnak nyárra, addigra újra normális „én” akarok lenni. Hát elég unalmas ez a blog. Nem szól másról, csak arról, hogy egyfolytában nyavalygok, hogy nem akarok beteg lenni, meg akarok gyógyulni. De valahol muszáj leírnom, mert nem lehetek a környezetem terhére. Szeretnék ebből tényleg kikeveredni. Alapvetően nagyon jókedvű vagyok, élvezem minden percét a napjaimnak, gyakran teljes meggyőződéssel tudom mondani a kollégáimnak, hogy most már teljesen kifelé megyek a dologból, szóval nem ezzel foglalkozom állandóan. Csak amikor egyedül vagyok és nincs jobb dolgom. Nem sajnálgatom magam, nem kérdezgetem, hogy miért, nem nyekergek, hogy miért pont én? Ezek a dolgok nem érdekelnek. Igazán csak most kezdtem el izgulni azon, hogy nem akarok gyógyszert szedni, amióta jobban érzem magam. Bár nagyon hullik a hajam, de azért nő is lassan helyette. Kisebb az arcom, nincs székrekedésem, nem fájnak a lábaim. Egyre jobb minden. És inkább ez az, amit meg szeretnék tartani. És csak azt tudom tanácsolni magamnak, amit mindenkinek! Nyugi, kitartás! Minden rendbe jön!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr811864243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

croce 2012.05.14. 13:40:33

Jó lenne tudni mi van veled !!!
irj!!!
"egy másik boeck.ös"
süti beállítások módosítása