HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

gyógyszer nélkül az első kontrol

2010.07.15. 13:07 Leith blogja

Nagyon jó! A koncert remekül sikerült! Viszonylag sokan voltak, és sok mindenkinek tetszett. Az új dobos a körülményekhez képest jó volt. Nem csináltunk olyan kimondottan nagy hibát. Én nagyon élveztem újra színpadon lenni, és ráadásul normálisan. Hétvégén koncerthallgatóként is ott voltam a Maratonon, igyekeztem minden pozitív élményt magamba szívni. Kedden voltam pszichológusnál, utána meg rögtön akupunktúrán. A kezelés végén azt mondta a természetgyógyász, hogy jelenleg megfelelő az immunműködés, és nem kell több kezelés, majd egy hónap múlva hívjam fel. Nagyon örültem neki. Tegnap meg elmentem kontrolra. Először is nagyon jó volt, mert Rózsika nénivel találkoztam, akivel együtt feküdtem a kórházban. Rengeteget nevettünk, meséltük egymásnak a rémtörténeteket, és bennünk volt a lelkesedés, hogy meggyógyulunk. Ott volt egy másik hölgy is, akit éppen a kórházban váltottam. Rózsika néni csontrákból gyógyult ki, Katinak valamilyen sejtes leukémiája volt, én meg csak simán ott voltam. Persze Rózsika néni megemlegette azt a férfit, aki akkor halt meg, amikor ott voltunk. De mi élünk! :-) Rózsika néni teljesen jól van, azt mondta neki a doki, hogy meggyógyult, megy a tengerpartra nyaralgatni. Aztán én már kezdtem megijedni, mert reggel vettek tőlem sima vért is, és Kati mesélte, hogy őt az üzemorvos küldte, mert rossz a vérképe, alacsony a trombocita szám, és ráadásul szerinte biztos baj van, mert nagyon hullik mostanában a haja. Hát megijedtem ám. Gyorsan néztem a lábamon, hogy van-e pötty, meg huzigáltam a hajam, ami természetesen nekem is nagyon hullik, de a háziorvosom szerint nyár van. És ilyenkor mindig nagyon szokott hullni (megjegyzem, ebben teljesen igaza van, csak már én is hülyén gondolkozom). Behívott végre a doki, és kiderült, hogy a vérképem teljesen normális, az ace szint miatt  levették a vérem, de az eredmény miatt meg nem is kell bemennem, mert szerinte semmi gond, októberben kell mennem legközelebb. :-)

Megvártam Katit is, szerencsére csak az orvos volt hülye, mert teljesen rendben van minden. Háromból három! Szóval októberig tuti nem kell gyógyszert szednem!!!! És megyünk Törökszentmiklósra koncertre! Újra kezdtem az angolt, augusztusban nyelvvizsgázom.

Kail képes napok alatt is nőni, most már nagyobb, mint egy 40-es cipő! + a farka….

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr92153329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása