HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

fél éves kontroll

2010.10.13. 14:40 Leith blogja

Az ACE szinthez kértek újra vért, annak így most nem volt eredménye. Csináltak sima vérképet, a doki szerint minden a legnagyobb rendben van, januárban kell legközelebb menni. Az asszisztensnője egy kicsit elvette a kedvem, kérdezgettem még a doki előtt, hogy van-e eredmény, akkor tudtam meg, hogy nincs, a múltkorit ismételni kell. Aztán megkérdeztem, hogy van-e olyan, aki nem esett vissza, azt mondta, hogy náluk nincs, két-három év múlva mindenki visszaesik. Hát köszi! Én hiszek a háziorvosomnak, a pszichológusnak, hogy nem feltétlenül kell visszaesni. Most jutott eszembe Csernus könyve. Tehát igenis VAN OLYAN, AKI NEM ESIK VISSZA!!!!!  Ezt elhiszem. Most már csak azt kell elhinnem, hogy én közéjük tartozom. Nem baj, időt nyertem, januárig nyugiban lehetek. Rendszeresen el fogok járni továbbra is pszichológushoz, decemberben legkésőbb elmegyek a természetgyógyászhoz, megcsinálom ezt a rohadt angolt, és élem normálisan az életemet. A sarcoidosis meg bekaphatja, engem nem fog tudni még egyszer leteríteni. Az tuti. Felhúzom a bokszkesztyűt és odacsapok neki akkorát, hogy egy életre elkerül!

 

U.i.: úgy két hete nem érzek semmi rosszaságot a tüdőm környékén.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr532368732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása