HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

pillanat

2010.08.31. 19:51 Leith blogja

2010-08-31

Semmi különös nem történt mostanában. Édesanyám gyógyulóban, a családom végre békén hagy ismét egy kis időre. Elkezdődött a suli, az most leköti minden figyelmemet. Majdnem. Néha parázgatok, hogy kiújul, sok minden hülyeséget érzek a tüdőm környékén, megjegyezném, hogy semmi komoly, szerintem csak zörög valami, de mindenre van elég levegő. Nem is akartam most semmit írni, viszont beleolvasgattam a fórumba, és egy kedves ottani ismerős mindig ott van, ha kell, bátorít mindenkit. És rájöttem, hogy bár csekély értelmű vagyok, de sokadikra talán én is megértem a dolgokat. Sokszor olvastam már, de ma végre fel is fogtam, hogy neki többször is kiújult, de csak egyszer kezelték. Így már sokkal jobb a helyzet. Én csak a Medrol-tól félek, de attól nagyon. Szóval próbálok egy kicsit lelelkesedni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr302262548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása