HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

lassan vége!!! :-)

2010.01.24. 21:16 Leith blogja

 

Nem volt időm eddig írni, mert ez a hetem nagyon zsúfolt volt. Kedden voltam pszichológusnál, újra kezdtük a hipnoterápiát. Nem volt kellemes élmény, de tudom, hogy segíteni fog. Szerdán voltam kontrollon! NAGYON JÓ HÍR!!!!!!! 2 hétig 8 mg-ot kell szednem, aztán utána két hétig 8 mg-ot kétnaponta, majd elvileg elhagyjuk. Levették a véremet az ACE vizsgálathoz is. Bár arra szerintem sokat kell várni. Február 24-én kell újra mennem. Persze azt, hogy abbahagyjuk, azt az orvosom olyan félvállról mondta, és mivel mindig siet, nem is lehet nagyon kérdezgetni,így csak remélem, hogy jól hallottam, mert ez hihetetlen jó hír. Pénteken énekeltem két komolyzenei darabot a magyar kultúra napja alkalmából. Kicsit tartottam attól, hogy mit szólnak majd, hogy a szép alkalmi ruhához kendőt kötöttem a fejemre, és ha valaki megkérdezi, akkor mit mondok. Senki nem kérdezte, ráadásul annak ellenére, hogy az első dalnál még félős, meg izgulós voltam, a második jól sikerült. Éneklés közben mindent elfelejtettem. Én voltam, úgy ahogy vagyok, betegség, szteroid, minden nélkül. És nagyon jó érzés volt a végén a taps. Aztán barátokkal elmentünk este egy nagyon jó zenekar koncertjére. A zenekarral a szombati próba is nagyon jól sikerült. A gyógyszer egyre kevesebb, a mellékhatások majd szépen megszűnnek, nem fogok visszaesni. És bízom abban, hogy legkésőbb nyáron már minden a normális kerékvágásba kerül.
U.i.: majdnem elfelejtettem, sikerült elsőre a szóbeli nyelvvizsgám, már csak az írásbeli van vissza!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr441699106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása