HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

elfelejtettem feltenni márciusban!!!!!

2011.05.02. 16:01 Leith blogja

2011-03-09

Remek, megjöttem a kontrollról. És most nem keverték el az ACE vizsgálatos véremet. Az eredmény nem nagyon kecsegtető, 35,6 és 12-36,8 a normál. Azt mondta a doki, hogy júniusban leveszik megint az ACE szinthez a véremet, és ha lesz visszaesés, ami az elején általában megtörténik, akkor újra megkezelnek egy kis szteroiddal. Megkérdeztem, hogy elképzelhető-e, hogy nem esek vissza, azt mondta, hogy bár igen, de nem valószínű, egy-két hetes kezelés, és rendben lesz. Hát azért ehhez nekem is lesz hozzászólásom. Barátnőmmel voltunk, és annyira jó volt, mert totál kizökkentett a pánikból. Teljesen igaza van, hogy amikor levették a véremet, akkor totálisan ki voltam borulva, az életem minden terén szarul éreztem magam, naná, hogy rossz az eredmény. Szerinte már most jobb lenne, meg amúgy is egy fél évvel ezelőtti véreredmény? Hagyjuk. Most az a terv, hogy a természetgyógyászhoz mindenképpen visszamegyek, benne bízom, beszéltem vele azóta, azt mondta megnéz, és nem kell többet szteroidot szednem. Meg el szeretnék menni röntgenre, kíváncsi vagyok, mit mutat ki, aztán ha szükséges lesz a kezelés, akkor a természetgyógyászos kezelés után is elmegyek, akkor kiderül, hogy mi van. Én abban nem kételkedem, hogy akkor megemelkedett ez a szint, de az régen volt. Azóta a zenekar dolgai rendeződtek, kedvesemmel annyira jó most minden, szerintem végre kimásztunk abból a kátyúból, amiben voltunk. Sikerült teljesen egymás felé fordulnunk. Az angolt leszarom nagy ívben, senkinek nem mondom el, hogy megyek vizsgára, akkor nem stresszel, hogy mi van. Most voltam, majd ha ez sem sikerül, akkor megyek megint. A munkahelyemen azt mondtam, hogy őszig nem megyek újra. Szóval ez is letudva, a családom meg végre teljesen békén hagy. Bízom benne, hogy valami jó fog kisülni a dologból.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr822871945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása