HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

készületek

2012.06.08. 08:52 Leith blogja

 

Ez a hét nagyon izgalmasan alakult. Kedden rájöttünk, hogy nem fog beleférni a 30 nap bejelentési időbe a kitűzött nap az esküvőre, hacsak azonnal nem megyünk bejelentkezni. Fél 4-kor átrohantunk az okmányirodába és igyekeztünk összeszedetten elmondani, hogy mit szeretnénk. Ez a nap további részében sem sikerült. Én ott tudtam meg, hogy a kedvesem már egy hónapja bement megkérdezni, hogy mit hogyan kell intézni. Kicsit megnyugodtam, mert attól féltem, hogy csak én erőltetem az egészet. Annyira hihetetlen számomra. Még aznap elmentünk azokhoz a barátainkhoz, akiket tanúként szeretnénk hívni. Szóval ez már elég komolynak tűnik. Másnap bementünk hivatalosan is a papírjainkkal és megbeszéltünk mindent. Július 6-án, 12.30-kor. Tegnap pedig elmentünk gyűrűt nézni. Kiválasztottuk a legmegfelelőbbet, és megrendeltük. Maximum 2 hét alatt megjön. Még mindig nem tudom elhinni, hogy mindez velem történik. Nagyon boldog vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: esküvő boldog készületek

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr634573013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása