HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

----

2010.08.16. 11:20 Leith blogja

Valószínűleg most már rám a hullámvölgyek lesznek jellemzőek. Tényleg egyre jobban kezdtem érezni magam. Minden kezdett szépen lassan körülöttem rendbe jönni. Egyre többször felejtettem el, hogy beteg is voltam. Jó volt tükörbe nézni, dolgozni, tanulni, zenélni. Ismét aktív, lelkes és jókedvű voltam. Hogy miért múlt idő? Mert most megint világgá szeretnék menni. 30-án kezdődött a rémálom. Hirtelen egy nap alatt megtaláltak még az olyan rokonok is, akikkel mostanában egyáltalán nem beszéltem. Természetesen megint jönnek édesanyám kegyetlen játékai. Már majdnem túl is léptem rajta, de most először még az orvosok is azt mondták, hogy haldoklik. De utolsó öntudatban töltött napján még ellenségeskedést szított.  Nem akartam elhinni, nyelvvizsga előtt álltam. Csak néhány nap. Annyira jellemző, hogy mindig valami esemény előtt „szokta” ezt csinálni, államvizsga, nyelvvizsga, zárótanítás, első kontrollom, stb… Szokásos, mindenki engem vádol, vagy tőlem várja a megoldást, rám zúdítják a nézeteiket, hirtelen elkezdenek okoskodni, látszólag támogatni, jót akarni (sajnos azt gondolják, hogy tényleg jót tesznek)… Elmentem a kórházba meglátogatni haldokló, kómában fekvő anyámat. Iszonyatos volt. Nem, nem abban az értelemben. Nagyon nem tudom hová tenni magamban, hogy nem éreztem semmit. Csak önmarcangolás, amiért nem. Persze feszült, kétségbeesett, kiborult voltam, nem tudtam hogyan cselekedjek a rákövetkező napokban, mit várnak el tőlem, mit kell tennem. És nekem vajon mi lenne jó? Közben nyelvvizsga. Nyelvvizsga után anyám észhez tért az állítólag „sosem épül fel többet” kómából, és még beszélt is. Egy gyerek hányszor állhat az anyja halálos ágyán egy élet során? Hányszor kaphatja azt az infót, hogy gyere gyorsan, mert anyucikád haldoklik? Hányszor kell hazudni a külvilágnak, hogy ő tökéletes és sosem követne el öngyilkosságot, nem hanyagolná el az egészségét önsanyargatásból? Mikor lesz ennek vége?

Fáradékonyabb vagyok, nehezebben kapok levegőt, a szokásos „valami nincs rendben a tüdőm körül” érzés újra itt van. Októberben kontroll.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr162225150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása