HTML

Én és a sarcoidosisom

Arról szól, hogyan fogok meggyógyulni.

Friss topikok

  • croce: Jó lenne tudni mi van veled !!! irj!!! "egy másik boeck.ös" (2012.05.14. 13:40) Kail

Linkblog

féléves kontroll előtt

2010.10.10. 14:11 Leith blogja

Most lesz szerdán a kontroll. Félek tőle eléggé. Biztatom magam, hogy nem lesz semmi baj, és néha még el is hiszem. Egyébként egész jól vagyok, szépen lassan araszolgatok ki a múltkori rossz hangulatomból. Talán a zörgést is ritkábban érzem. A nyelvvizsgám persze most sem sikerült, mérges vagyok a családomra, mert szerintem az is közrejátszott. Most november elején megyek egy másik típusúra, szerintem nehezebb, mint  a TELC-es, de legalább tollal kell írni. Most tuti  kihagyom a kedves családomat ebből az egészből. November 7-ig nem veszem fel a telefont sem. Bízom benne, hogy jó lesz az eredményem, és akkor nagyobb lelkesedéssel megyek angolra is. Nem akarnék már sokáig tanulni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://leithblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr522359992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása